Pada poverenje u tradicionalne, raste u online medije

Mali je broj zemalja na svetu koji ima ovoliki broj medija, dok je sa druge strane mali broj zemalja sa ovako malo novca u medijskom biznisu, rekao je danas Srđan Bogosavljević iz agencije Stratedžik marketing predstavljajući istraživanje "Medijska scena Srbije 2019".

09 Oktobar 2019 18:35

BEOGRAD - Mali je broj zemalja na svetu koji ima ovoliki broj medija, dok je sa druge strane mali broj zemalja sa ovako malo novca u medijskom biznisu, rekao je danas Srđan Bogosavljević iz agencije Stratedžik marketing predstavljajući istraživanje "Medijska scena Srbije 2019".

On je na konferenciji "Prava mera medija 2.0", na kojoj je predstavljena trenutna medijska scena Srbije, rekao i da je broj medija u Srbiji iznad mogućnosti tržišta, ilustrujući to podatkom da je u poslednjih 20 godina njihov broj porastao na 2.357 medijskih jedinica.

Foto Tanjug/R.Prelić, arhiva

Kompletan sadržaj vesti dostupan je korisnicima Tanjugovih servisa

vrh strane