18. maj 2023 10:44

Kompanija A1 Srbija dobila dva Gold Quill priznanja

Izvor: TANJUG

podeli vest

Kompanija A1 Srbija dobila dva Gold Quill priznanja

Foto: shutterstock.com/Robson90, ilustracija

BEOGRAD - Kompanija A1 Srbija dobila je dva Gold Quill priznanja za najbolje komunikacijske projekte i dve BalCannes nagrade koje se dodeljuju najboljim komunikacijskim projektima u svetu, saopštila je danas ta kompanija.

Među 300 prijavljenih radova, IABC - Međunarodno udruženje poslovnih komunikatora, nagradilo je projekte "A1 Kinoteka Letnji bioskop" u kategoriji Društveno odgovorno poslovanje i "Nedelja sajber bezbednosti" u kategoriji Komunikacija bezbednosti.

Kompanija je osvojila i dve BalCannes nagrade za kampanje "Srećna mi NovA1" i "Seniori - Imam minut".

"A1 Kinoteka Letnji bioskop je jedan od događaja koji su obeležili prošlogodišnje leto u Beogradu, budući da se za svaku projekciju tražila karta više. Tokom 48 dana prikazano je isto toliko filmova na krovnoj terasi Doma Vojske u centru Beograda. Ovaj projekat nastavak je dugogodišnje saradnje Jugoslovenske kinoteke i kompanije A1 Srbija na očuvanju filmske baštine digitalnom restauracijom i prikazivanju kultnih filmova domaće kinematografije u vrhunskom kvalitetu slike i zvuka", navodi se u saopštenju.

Dodaje se da je, u digitalnom dobu, kada je veliki deo ličnih podataka smešten u virtuelnom svetu, sajber bezbednost je od izuzetne važnosti.

"Da bi dodatno unapredila znanja i veštine svojih zaposlenih, kompanija A1 je osmislila 'Nedelju sajber bezbednosti' i njom obeležila oktobar, međunarodni mesec informacione bezbednosti", navodi se u saopštenju.

Ovaj interaktivni program, ističe se, ponudio je predavanja, radionice, aktivacije i zabavu, sve u cilju edukacije i jačanja odgovornosti zaposlenih za ličnu i bezbednost kompanije.

"Nema bolje i veće potvrde kvaliteta rada, od one koju globalna stručna zajednica prepozna kao izvrsnu, posebno kada nagrađeni projekti oslikavaju vrednosti koje su strateški važne za poslovanje kompanije. Ovo je veliki podstrek da još snažnije nastavimo da negujemo odgovornost kompanije na svim nivoima - prema društvu, zaposlenima, korisnicima i poslovnim partnerima", istakao je Blaž Ferenc, direktor korporativnih komunikacija i održivosti, A1 Srbija i A1 Slovenija.

Sa do sada osvojene tri Gold Quill nagrade A1 je i dalje jedina kompanija u Srbiji koja je dobitnik ovog prestižnog priznanja u oblasti korporativnih komunikacija.

Još dve nagrade stigle su iz Rovinja - na velikom regionalnom takmičenju Balcannes, u okviru ovogodišnjih Dana komunikacija, A1 Srbija je dobila srebrnu i bronzanu nagradu za kreativnost.

Kampanje "Srećna mi NovA1" i "Seniori-Imam minut" jedina su dva nagrađena rada u kategoriji telekomunikacija na ovom takmičenju.

Nagrađeni projekat "A1 Kinoteka letnji bioskop" relizovan je uz podršku agencija Olaf&McAteer, M2Communications, Piper PR i Lava Pop, a kampanje "Srećna mi Nova" i "Seniori-Imam minut" zajedno sa agencijom Leo Burnett.

Prva Gold Quill nagrada osvojena je 2021. godine za projekat „Nesebična knjiga“

O Gold quill nagradama

Više od 40 godina IABC, Međunarodno udruženje poslovnih komunikatora dodeljuje projektima iz celog sveta Gold Quill nagradu.

Kroz Gold Quill program, stričnjaci u oblasti komunikacija iz celog sveta nagrađuju sve one koji su kroz svoje projekte pokazali inovativnost i posvećenost u oblasti strateških komunikacija. Međunarodno udruženje poslovnih komunikatora, kroz različite radionice i obrazovne ponude, postavlja globalni standard u komunikaciji.

BalCannes je veliko regionalno takmičenje koje okuplja agencije i oglašivače iz Srbije, Bosne i Hercegovine, Hrvatske, Severne Makedonije i Slovenije koje prepoznaju kreativost i inovativnost radova. Članovi žirija su predstavnici klijenata, agencija i novinara koji prate struku, a nagrade dodeljuje HURA, Hrvatska udruga društava za tržišno komuniciranje, navodi se u saopštenju.