Počela sednica Odbora o predlogu kandidata za člana Saveta REM iz nacionalnih manjina
5. decembar 10:13
13. mart 2025 14:37
podeli vest
Foto: PROMO
BEOGRAD - Kampanja "Krokodili dolaze" protiv agresivnog reklamiranja kockanja i klađenja počela je danas premijerom spota sa obradom istoimene pesme sastava Električni orgazam, uz učešće brojnih regionalnih muzičara.
"Projekat je podrška onima koji se bore sa ovom vrstom zavisnosti, šaljući im poruku da izlaz postoji", saopštili su organizatori, koji su pesmu objavili na Jutjubu i digtalnim platformama.
Kako je istaknuto, cilj kampanje je molba javnim ličnostima i svima koji su uključeni u proizvodnju takvih poruka, da ne koriste svoj uticaj za promociju industrije koja stvara zavisnost.
Pesmu i spot su snimili, pored autora "Krokodili dolaze" Srđana Gojkovića Gileta iz Električnog orgazma, pevači Zoran Kostić Cane iz Partibrejkersa, Darko Rundek, Mile Kekin, Zlatan Stipišić DŽiboni i drugi.
Tu su gitarista Vlatko Stefanovski, pevači Dejan Cukić, Zoe Kida, Zoran Predin, Rambo Amadeus, Milan Mumin, kao i sastavi Ateist rep (Atheist Rap), Letu štuke, TBF, Detur (Detour), Zoster, kao i Zoran Medoks (Maddox) i nekadašnji didžej Aleksandar Janić Jana, idejni tvorac kampanje.
Kako je navedeno, Janić preko 15 godina radi na prevenciji i lečenju bolesti zavisnosti u Novom Sadu, a pesmu "Krokodili dolaze“ izabrao je "jer nosi upozorenje u tekstu, a u muzici nivo ozbiljnosti".
"Pre malo više od četiri godine, pojavili su se prvi otac i majka tražeći pomoć za sina koji je zbog zavisnosti od klađenja finansijski uništio svoju porodicu. Posle i emotivno. Sve češće su se javljale takve porodice", rekao je Janić.
Prema njegovim rečima, "brzina propadanja familije koja ima člana - zavisnika od klađenja, nekoliko puta je brža nego kod svih ostalih vrsta zavisnosti".
Gojković je rekao da se u projekat uključio posle razgovora sa Janićem, dodavši da mu je i pre toga bilo mučno da gleda kojom brzinom se razmnožavaju kladionice po gradovima Srbije".
"No, idemo redom, za sad apelujemo na javne ličnosti da ne učestvuju u reklamiranju kockarnica“, rekao je Gojković.
Realizacija ideje započeta je sa članovima novosadskog benda Ateist rap, čiji je član Vladimir Radusinović Radule izrazio nadu da će "apel i skretanje pažnje na ovaj, do sada nevidljivi problem, uroditi plodom.“
Prema njegovim rečima, odziv umetnika je daleko prevazišao okvire jedne pesme, "tako da se dosta njih nije našlo na samom snimku, ali su zdušno stali iza projekta i učestvuju u promociji".
5. decembar 10:13
5. decembar 09:41
5. decembar 09:41
5. decembar 09:20
4. decembar 20:39
4. decembar 19:13
4. decembar 18:47
4. decembar 18:19
5. decembar 10:11
5. decembar 10:02
5. decembar 09:36
5. decembar 09:41
5. decembar 07:51
4. decembar 21:58
4. decembar 22:05
4. decembar 20:23
4. decembar 16:19
5. decembar 09:31
5. decembar 08:09
5. decembar 07:51
5. decembar 08:52
4. decembar 14:26
4. decembar 13:45
4. decembar 08:10
25. novembar 17:40
24. novembar 14:51
23. novembar 17:21
23. novembar 15:59
3. decembar 11:40
27. novembar 16:00
27. novembar 11:17