19. april 2024 12:47

Lučić: Telekom Srbija od 15. maja nagrađuje lojalne korisnike

Izvor: TANJUG

podeli vest

Lučić: Telekom Srbija od 15. maja nagrađuje lojalne korisnike

Foto: Tanjug video

BEOGRAD - Telekom Srbija će od 15. maja početi sa akcijom koja će obradovati lojalne korisnike ove mreže, a u okviru koje će oni dobijati poene koje će moći da menjaju za veoma kvalitetne nagrade, izjavio je danas generalni direktor Telekoma Srbija Vladimir Lučić.

„Svako od korisnika će, zavisno od broja godina, od toga koliko dugo je korisnik, koliki mu je račun i koji nivo usluge koristi, dobijati poene na osnovu kojih će osvajati dobre nagrade“, rekao je on za TV Prva.

Lučić je naveo da se Telekom širi po Evropi i svetu i da je ovih dana otvorena poslovnica u Menhengladbahu u Nemačkoj.

„U poslovnicama u Nemačkoj ćemo od juna prodavati tagove sa kojima će ljudi moći da prolaze kroz Hrvatsku i Srbiju, tako da poslovnice neće biti samo prodajna mesta gde će korisnici pazariti SIM karticu, nego će dobijati i dodatne usluge“, rekao je on.

Naveo je da je cilj kompanije da promoviše našu zemlju i da zajednicu koja je u ranije otišla i živi u Nemačkoj, opet poveže sa maticom.

„Naša SIM kartica je povoljna i u Nemačkoj. Svaki korisnik koji je bio na drugim mrežama može i bez promene broja da pređe na našu mrežu i da povoljno telefonira u Nemačkoj. Mi smo Zapadni Balkan spojili sa Evropskom unijom tako da kada neko iz Nemačke dođe u Srbiju ne mora više da juri pripejd kartice, jer je broj koji ima iz Nemačke u Srbiji faktički bez rominga“, pojasnio je Lučić.

Istakao je da je širenjem poslovanja na Austriju, Nemačku, Švajcarsku a do kraja godine bi trebalo da postane i mobilni operator u Sjedinjenin Američkim Državama, Telekom napravio iskorak od malog regionalnog igrača u svetskog igrača.

„Izlazimo na tržišta koja su ubedljvo najprofitabilnija i gde ima najveći broj potencijalnih korisnika i gde je naša dijaspora najjača“, istakao je Lučić.

Kada je reč o poslovnim i finansijskim rezultatima, naveo je da Telekom ima 11,5 miliona jedinstvenih korisnika, kao i da je prvi ovogodišnji kvartal za više od 20 odsto bolji nego poslednji prošlogodišnji kvartal, pre svega zbog povećanja prihoda od interneta, multimedije i mobilne telefonije.