Đuro Macut posetio Pirot, razgovarao sa gradonačelnikom Vasićem o pokretanju fakulteta
5. decembar 14:01
14. mart 2024 09:27
podeli vest
Foto: Shutterstock.com/Primakov, ilustracija
MOSKVA - Ruska kompanija Jandeks predstavila je novu neuronsku mrežu koje može da prepozna emocije korisnika na osnovu njegovog glasa.
Programeri ističu da nov proizvod na bazi veštačke inteligencije (AI) može da pomogne u stvaranju virtuelnih operatera u kol centrima ili glasovnih asistenata, prenosi Komersant.
Jandeksova neuronska mreža može da prepozna nepristojan jezik, negativan ton i neformalne izjave, pol govornika i njegove fraze u dijalogu, a u budućnosti će umeti da prepozna i nesigurnost i sarkazam u glasu.
Neuronska mreža će brzo reagovati na hitne konfliktne situacije sa klijentima pošto ume da analizira emocije direktno tokom razovora.
Veštačka inteligencija će, na primer, poslati automatski izveštaj menadžmentu ako zaključi da je ljudski operater grub prema klijentu
Ona će analizirati razgovore da bi se saznalo koja tema ili formulacije operatera izazivaju negativne emocije kod klijenta.
5. decembar 14:01
5. decembar 13:51
5. decembar 13:48
5. decembar 10:44
5. decembar 09:00
4. decembar 20:39
4. decembar 19:13
5. decembar 14:04
5. decembar 13:23
5. decembar 13:17
5. decembar 14:02
5. decembar 14:01
5. decembar 13:48
5. decembar 13:21
5. decembar 09:41
5. decembar 07:51
4. decembar 21:58
4. decembar 22:05
4. decembar 20:23
4. decembar 16:19
5. decembar 13:08
5. decembar 12:08
5. decembar 10:59
25. novembar 17:40
24. novembar 14:51
23. novembar 17:21
23. novembar 15:59
3. decembar 11:40
27. novembar 16:00
27. novembar 11:17