Andreas fon Bekerat u Institutu BioSense: EU podržava Srbiju u razvoju istraživačkih kapaciteta
13. decembar 15:13
13. decembar 2025 17:02
podeli vest
Foto: Shutterstock.com/Bankrx, ilustracija
NJUJORK - Kompanija Dizni odbacila je danas tvrdnje da je koristila pro-palestinski simbolizam kada je u božićnoj reklami za svoju striming platformu prikazala nalepnicu sa lubenicom, prenose danas izraelski mediji.
Korisnici društvenih mreža su ukazali da se u reklamnom klipu koji traje 90 sekundi u jednom trenutku vidi mala nalepnica sa lubenicom, koja se nalazi na laptopu jedne žene, navodeći da se to voće decenijama koristi kao pro-palestinski simbol zbog sličnosti sa palestinskom zastavom crvene, crne i zelene boje, prenosi Tajms of Izrael.
Kako se navodi, ovaj simbol je postao međunarodno priznat od početka rata između Hamasa i Izraela, 7. oktobra 2023.
Kompletan sadržaj vesti dostupan je korisnicima Tanjugovih servisa
13. decembar 15:13
13. decembar 15:02
13. decembar 14:21
13. decembar 14:20
12. decembar 18:43
12. decembar 18:27
12. decembar 17:06
12. decembar 15:57
13. decembar 16:13
13. decembar 14:49
13. decembar 13:55
13. decembar 12:21
13. decembar 16:15
13. decembar 15:15
13. decembar 13:55
13. decembar 16:41
13. decembar 16:17
13. decembar 15:39
13. decembar 17:02
13. decembar 16:48
13. decembar 16:31
13. decembar 16:15
13. decembar 15:17
12. decembar 23:33
25. novembar 17:40
24. novembar 14:51
23. novembar 17:21
23. novembar 15:59
13. decembar 12:19
12. decembar 11:37
12. decembar 10:25