6. mart 2024 17:30

Ukrajinska državna Agencija za turizam promoviše svoju turističku ponudu za postratovski period

Izvor: TANJUG

podeli vest

Ukrajinska državna Agencija za turizam promoviše svoju turističku ponudu za postratovski period

Foto: Shutterstock.com/Olena Yakobchuk, ilustracija

BERLIN - Ukrajinska državna Agencija za turizam (SATD) zaključila je poslove sa nekoliko turističkih kompanija, uključujući Airbnb, Ekpedia i VisitBerlin, u nameri da promoviše Ukrajinu kao turističku destinaciju nakon rata sa Rusijom, izjavila je danas rukovodilac ove agencije Marijana Oleskova.

Ključni turistički projekat bi bila ruta obilaska ratnih zona kod Irpina, nadomak glavnog grada Kijeva, Černobilja i gradova kao što su Buča i Hostomel, rekla je Oleskova, prenosi Rojters.

"Najlakše je zaboraviti, međutim moramo da osmislimo turističku ponudu koja bi sledećim generacijama i međunarodnim posetiocima dočarala traumu kroz koju smo prošli", rekla je predsedavajuća državne Agencije za razvoj turizma na marginama sajma turizma u Berlinu.

Za sada nema naznaka da će se rat sa Rusijom završiti u skorije vreme, ali prema rečima Oleskove "agencija traga za različitim turističkim projektnim platformama".

"Nadamo se i radimo na tome da (nakon rata) imamo više turista nego što smo imali ranije", izjavila je Oleskova.

Prošlog meseca, UNESCO je saopštio da će za obnovu kulturnih dobara i ukrajinskog turizma biti potrebno oko 9 milijardi dolara u periodu od 10 godine.