Patrijarh Porfirije u Vitaniji na Međunarodnoj konferenciji Balkanski međureligijski dijalog
9. decembar 23:09
15. april 2024 12:31
podeli vest
Foto: shutterstock.com/Zarko Prusac, ilustracija
BEOGRAD - Telekom Srbije je, kao regionalni lider u oblasti telekomunikacija i odgovoran akter u zajednicama u kojima posluje, pokrenuo društveno odgovornu kampanju "Dečji svet je veći od ekrana", saopštila je danas kompanija.
Cilj kampanje je da se obezbedi dodatni prostor i čuje mišljenje stručnjaka na ovu temu i time pruži podrška roditeljima i javnosti o važnosti uravnoteženog korišćenja ekrana i digitalnih uređaja u ranom razvoju dece.
Kako je navedneo, kampanja o preranom i prekomernom izlaganju dece ekranima podiže svest o jednoj od globalnih tema u oblasti dečjeg razvoja.
Mnogobrojni pozitivni aspekti tehnološkog napretka poslednjih decenija, posebno na polju razvoja mobilnih komunikacija, doprineli su globalnom društvenom prosperitetu i činjenici da su nove generacije dece, od malena, sasvim prirodno izložene digitalnoj tehnologiji.
Međutim, gotovo od same pojave tih uređaja traje i debata o uticaju ekrana digitalnih uređaja na razvoj dece.
Stoga je za roditelje i profesionalce koji se bave ranim razvojem dece širom sveta jedna od veoma značajnih tema iznalaženje načina da se detetovo vreme ispred ekrana ograniči i usmeri prema adekvatnim sadržajima, navodi se u saopštenju.
U okviru projekta, kompanija će organizovati i četiri tribine na kojima će učestvovati eksperti iz različitih oblasti: šef Katedre za neuronauke u vaspitanju i obrazovanju na Pedagoškom fakultetu u Kopru Ranko Rajović, master logoped Marijana Mirković iz Zavoda za psihofiziološke poremećaje i govornu patologiju "Prof. dr Cvetko Brajović", kao i doc. dr Bojana Drljan sa Fakulteta za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju.
Tribine će moderirati Dolores Milošev Erdeg, novinarka i autorka porodičnog podkasta "Zdrava priča sa Dolores".
Tribine će biti otvorene za javnost uz prethodnu registraciju i održaće se 12. maja u Beogradu, 25. maja u Novom Sadu, 8. juna u Kragujevcu i 15. juna 2024. godine u Nišu.
Prijatelj projekta je Sava centar koji je kao najveći kongresni, kulturni i poslovni centar u Srbiji, pružio podršku u organizaciji beogradske tribine.
"Deca su najosetljiviji deo svake zajednice. Odgovornim pristupom u njihovom razvoju utiče se na budućnost celog društva. Moderna vremena nameću mnoga pitanja na koje pojedinac nema uvek precizne odgovore. I zato je važno da se čuje reč stručnjaka o najboljim praksama i strategijama za ravnotežu između digitalnih i fizičkih aktivnosti dece kako bi se pružile smernice o pravilnoj upotrebi ekrana digitalnih uređaja u njihovom svakodnevnom životu", navodi se u saopštenju.
Pokretanje ove kampanje, kao i tema koje odgovaraju na globalne i lokalne izazove savremenog društva i uspostavljanja trendova u oblasti društveno odgovornog poslovanja, jedno je od trajnih strateških opredeljenja Telekoma Srbija.
9. decembar 23:09
9. decembar 22:14
9. decembar 21:13
9. decembar 16:32
9. decembar 15:38
9. decembar 15:18
9. decembar 15:08
9. decembar 14:57
9. decembar 22:14
9. decembar 22:14
9. decembar 21:13
9. decembar 23:09
9. decembar 22:51
9. decembar 22:14
9. decembar 21:43
9. decembar 22:25
9. decembar 17:26
9. decembar 16:10
9. decembar 23:57
9. decembar 14:26
9. decembar 13:55
9. decembar 08:29
9. decembar 18:29
9. decembar 13:20
9. decembar 13:14
9. decembar 12:31
25. novembar 17:40
24. novembar 14:51
23. novembar 17:21
23. novembar 15:59
9. decembar 19:43
9. decembar 19:23
9. decembar 17:47
8. decembar 17:14
9. decembar 15:14
9. decembar 16:59
9. decembar 18:30
9. decembar 17:41