Ana Brnabić: Osuđujem svako nasilje, blokaderi žele zemlju u kojoj samo oni imaju prava
28. novembar 18:48
19. novembar 2025 16:25
podeli vest
Foto: Shutterstock.com/T. Schneider, ilustracija
SAN HOZE/ BOSTON - Kompanija Adobi (Adobe) je danas najavila da će kupiti softversku marketinšku firmu Semraš (Semrush) za 1,9 milijardi dolara.
Adobi će platiti 12 dolara po akciji Semraša, što predstavlja premiju od 77,5 odsto u odnosu na poslednju vrednost na zatvaranju berze.
Zajedno, Adobi i Semraš će pružiti sveobuhvatno rešenje koje marketinškim stručnjacima pomaže da razumeju kako njihove brendove vide onlajn potrošači putem pretraga na veb-sajtovima i četbotobvima kao što su Guglov Džeminaj i Čet Dži-Pi-Ti kompanije Open AI.
Adobi je poznat po alatima kao što su Fotošop ili Akrobat koje koriste mnoge kompanije, studenti i kreativni profesionalci za uređivanje, kreiranje veb stranica, brošura i grafike.
Firma se nalazi pod pritiskom investitora koji traže da se poveća monetizacija proizvoda i uvedu nove funkcije zasnovane na veštačkoj inteligenciji.
Konkurencija je sve jača, a akcije Adobija su pale za 28 odsto od početka godine, prenosi Rojters.
Semraš dizajnira i razvija softver za veštačku inteligenciju koji pomaže kompanijama u optimizaciji za pretraživače, društvene mreže i u digitalnom oglašavanju.
28. novembar 18:48
28. novembar 18:40
28. novembar 18:34
28. novembar 18:21
28. novembar 16:09
28. novembar 15:51
28. novembar 15:38
28. novembar 14:50
28. novembar 16:27
28. novembar 13:59
28. novembar 12:45
28. novembar 18:34
28. novembar 18:12
28. novembar 17:59
28. novembar 15:43
28. novembar 13:27
28. novembar 12:48
27. novembar 23:15
28. novembar 17:16
28. novembar 16:09
28. novembar 10:58
25. novembar 17:40
24. novembar 14:51
23. novembar 17:21
23. novembar 15:59
28. novembar 12:42
27. novembar 12:20
27. novembar 11:38