Opštinska izborna komisija u Negotinu dodelila mandate kandidatima za odbornike Skupštine opštine
11. decembar 09:09
5. septembar 2025 20:38
podeli vest
Foto: AP Photo, File/Luca Bruno
LONDON - Nakon što je italijanski modni dizajner Đorđo Armani preminuo u četvrtak, porasle su onlajn pretrage za originalnom odećom koju je on kreirao pre 20 i više godina, a mnogi su pretraživali internet prodavnice polovne odeće u potrazi za njegovim kreacijama, javlja Rojters.
Armanijeva kompanija je proizvodila sve, od skupih luksuznih odela do skromnijih farmerica i sportske odeće pod brendom "Emporio Armani".
Pretrage koje sadrže reč "Armani" na Vintedu, najvećem evropskom tržištu polovne odeće, bile su juče skoro tri puta veće od proseka, nakon vesti o Armanijevoj smrti, potvrdio je portparol Vinteda.
Američki sajt za preprodaju luksuzne odeće TheRealReal je saopštio da su pretrage za Armanijevim kreacijama juče porasle za 212 odsto, u poređenju sa danom pre toga.
I na Guglu su pretrage za vintage Armani od juče u porastu, prema podacima Gugl trendova, sa posebno velikim interesovanjem u Armanijevoj rodnoj Italiji i u Velikoj Britaniji.
Na aplikaciji za polovnu modu "Vestiaire Collective", korisnici
širom Evrope su danas oglašavali svoje komade odeće kreatora Đorđa Armanija na prodaju, a cene su se kretale od 281 evra za crni svileni blejzer iz 1990-ih, do kožne jakne iz 2002. godine za 657 evra.
Đorđo Armani je preminuo u 92. godini, saopštila je u četvrtak Armani grupa.
11. decembar 09:09
11. decembar 09:00
11. decembar 07:13
11. decembar 06:37
11. decembar 09:00
11. decembar 08:19
11. decembar 08:00
10. decembar 23:00
10. decembar 20:29
10. decembar 18:43
10. decembar 15:55
11. decembar 09:10
11. decembar 09:06
11. decembar 08:58
10. decembar 23:47
10. decembar 11:11
9. decembar 23:57
25. novembar 17:40
24. novembar 14:51
23. novembar 17:21
23. novembar 15:59
10. decembar 23:47
10. decembar 19:51
10. decembar 18:12