15. avgust 2025 11:47

Čet Dži-Pi-Ti koristi 700 miliona ljudi nedeljno, uvođenje reklama nije isključeno

Izvor: TANJUG

podeli vest

Čet Dži-Pi-Ti koristi 700 miliona ljudi nedeljno, uvođenje reklama nije isključeno

Foto: Shutterstock.com/Stock all, ilustracija

SAN FRANCISKO - Alat na bazi veštačke inteligencije Čet Dži-Pi-Ti (ChatGPT) trenutno koristi 700 miliona ljudi nedeljno, a firma Open AI ne isključuje da će u nekom trenutku uvesti reklame u svoj popularni četbot, izjavio je lider proizvoda Nik Tarli u razgovoru za podkast Dekoder.

Open AI ove godine očekuje prihode u iznosu od 12,7 milijardi dolara, što je više nego trostruko povećanje u odnosu na prošlogodišnjih 3,7 milijardi, ali firma i dalje troši više nego što zarađuje, tako da ne očekuje da će biti profitabilna pre 2029. godine, naveo je Tarli.

Firma razmatra nove načine za povećanje prihoda, a uvođenje reklama je i dalje jedna od mogućnosti. Tarli poručuje da bi reklama morala da bude "veoma promišljeno i ukusno" uklopljena u Čet Dži-Pi-Ti.

Izvršni direktor Open AI Sem Altman ranije je rekao da bi uveo reklame u Čet Dži-Pi-Ti samo kao poslednju opciju, ali je u junu priznao da "nije u potpunosti protiv" te ideje, prenosi portal Verdž.

U međuvremenu, konkurentska kompanija xAI u vlasništvu Ilona Maska planira integraciju reklama u odgovore svog četbota Grok.