Milan Antonijević: Neophodan standard medijske etike - istinitost i odgovornost za neistine
8. decembar 13:27
8. decembar 2025 13:42
podeli vest
Foto: Shutterstock.com/Novikov Aleksey, ilustracija
BRISEL - Platforme društvenih mreža u vlasništvu kompanije Meta će od januara korisnicima u Evropskoj uniji pružati izbor kad je reč o deljenju ličnih podataka i personalizovanim oglasima, prema zakonu EU o digitalnim tržištima (DMA), saopšteno je danas iz Evropske komisije.
''Meta će korisnicima dati izbor između pristanka na deljenje svih svojih podataka i prikazivanja potpuno personalizovanih oglasa, kao i izbora za deljenje manje ličnih podataka uz iskustvo ograničenih personalizovanih oglasa'', navodi se u saopštenju EK, javlja Rojters.
Platforme na koje se odnosi mera ulkjučuju Instagram i Fejsbuk.
Kompletan sadržaj vesti dostupan je korisnicima Tanjugovih servisa
8. decembar 13:27
8. decembar 12:58
8. decembar 12:43
8. decembar 12:43
7. decembar 16:26
7. decembar 14:43
7. decembar 14:24
7. decembar 13:05
7. decembar 12:57
8. decembar 13:25
8. decembar 13:05
8. decembar 12:56
8. decembar 13:05
8. decembar 12:58
8. decembar 12:56
8. decembar 12:34
8. decembar 13:20
8. decembar 12:40
8. decembar 12:40
8. decembar 13:34
8. decembar 13:31
8. decembar 13:26
8. decembar 11:30
8. decembar 08:58
8. decembar 08:23
8. decembar 13:41
8. decembar 13:09
8. decembar 12:27
8. decembar 13:40
8. decembar 13:28
8. decembar 11:41
8. decembar 11:30
8. decembar 12:13
8. decembar 09:04
7. decembar 06:26
25. novembar 17:40
24. novembar 14:51
23. novembar 17:21
23. novembar 15:59
8. decembar 11:19
8. decembar 10:32
7. decembar 23:58
7. decembar 23:39